אגדת הים הכחול


"אגדת הים הכחול" הדרמה שתוביל אותכם תחת זרם של רגשות מעורבים ,
אם הדרמות שאתם אוהבים בסגנון פנטזיה והיסטוריה ,הדרמה הזאת תשלב בניהן בדרך כלכך יפיפייה שלא תותיר בכם עוד מילים .
הדרמה עלתה לאוויר ב16 בנובמבר והסתיימה ב25 בינואר ,סוחפת אחריה מאות מעריצים של שני השחקנים אל הסיפור .
הדרמה הזאת היא הדרמה האחרונה של לי מינהו לפני שהוא מתגייס לשירות הצבאי (תחזיקו את הדמעות עד לסוף הפוסט )

הו ג'ון ג'ה הוא נוכל ,משתמש בכישוריו כדי לרמות אנשים ולגנוב את כל כספם ,
הוא ממשיך לחיות כך עם חבריו לצידו עד שפגש בחדרו אישה מסתורית ,שלא מדברת ו..הוא מסגיר אותה למשטרה
אך הסיפור מתחיל רק כך ,העלילה מתפתחת בין השניים ואנו רואים את הגלגולים הקודמים שלהם ,בתרבות הקוריאנית זה מושרש מאוד חזק עניין הרוחות וגלגול נשמות (אעלה פוסט שמפרט על התרבות הקוריאנית בקרוב) .

חייבת להגיד שיש דרמות שהפרק הראשון משעמם ,לא מובן ורק הצופים שכוח הרצון שלהם מאוד חזק מבינים כמה הדרמה טובה רק בסופה .
אבל הדרמה הזאת -זה לא המקרה!
כבר מהפרק הראשון מפילים אותנו מצחוק ומהתאהבות בדמויות הראשיות (ההורסות )
לאט לאט ככל שהעלילה ממשיכה הלאה אנחנו מגלים יותר על הדמויות ועל עברם 
וכך אנחנו מתחברים אליהם ומבינים את העלילה המסובכת שעומדת מאחורי הדרמה ,
אך בשונה מכמה דרמות לא מפילים עלינו הכל על הפרק הראשון ,
הצופה מגלה את העלילה לאט לאט ובדרך מסתורית -חלומות .



חייבת לציין לגבי התלבושות,תפאורה ושחקנים הכל מדהים ,ובאמת שלא ציפיתי לפחות מזה מדרמה שלי מינהו וג'ון ג'י היון משחקים בה ,
שניהם שחקנים מאוד פופולריים שמשחקים רק בדרמות הטובות ביותר ,כך שווה לבדוק מה הם עושים ומה הפרוייקטים הבאים שלהם!


שים צ'ונג

שים צ'ונג היא בת ים שמתאהבת בבן אדם שבא לחופשה באיטליה והיא מחליטה לעלות ליבשה .
לשים צ'ונג אין שם אבל בהמשך הסיפור ג'ון ג'ה ממציא לה את השם הזה כבדיחה משום שזה נשמע כ"מאוד טיפשה" בקוריאנית ,בתולת הים מתלהבת שהביאו לה שם ולא מבינה את הבדיחה ומאותו רגע זהו שמה .

הו ג'ון ג'ה
נוכל,רמאי ,אדם לא ישר בעקבות מאורעות שקרו לו כשהיה ילד .
גדל בדרך הקשה ביותר שיש לחיים להציע והבין לאחר מפגש עם נוכל שכיום חברו הטוב ביותר שהדרך היחידה עבורו לשרוד ,היא לרמות אנשים .
הו ג'ון ג'ה איבד את אימו כשהיה קטן ,היא לא מתה -היא נעלמה . לא נפרדה מג'ון ג'ה הקטן והשאירה אותו שבור לב עם אמא חורגת שרק דרכה על השברים יותר ויותר .
לאחר מפגשו עם צ'ונג -אשיותו משתנה לגמרי עבורה 




ישנם כמה בעיות העולות בדרמה ,
לבה של שים צ'ונג יתקשה אם לא תקבל אהבה בחזרה מג'ון ג'ה (הדרך היחידה לעצור זאת במידה ולא יתאהב בה היא לחזור לים )
מה דא יונג נחשד כאחד שיהרוג מישהו מהם 
הגלגולים הקודמים מזהירים אותם מפני הסכנה המתקרבת
לבסוף הרוצח האמיתי מתגלה -מי שהרג אותם בגלגול הקודם ואמור בגלגול הזה .
הגלגול הקודם של ג'ון ג'ה מגלה שהוא יכול לתקשר עם ג'ון ג'ה דרך החלומות ,שניהם יכולים לצפות בעולם של האחר .
הם גילו שיש חוק שחוזר על עצמו שוב ושוב .
מה שקרה יקרה שוב .
לכן האזהרה החוזרת היא"אל תתן לאדם ההוא לפגוע בצ'ונג"
כפי שאמרתי פעמים רבות -הדרמה רק מסתבכת ,מגלים יותר דמויות ,שומעים יותר סיפורי עבר ורגשות מעורבים מענים אותנו עד סיום הדרמה .

הדרמה מורכבת סה"כ מ-20 פרקים .
עוד כמה פרקים לא היו מזיקים לי או לאף אחד אחר ,אני בטוחה בכך 



יש עוד המון דמויות ששווה להזכיר כמו קאנג סו היי (האמא החורגת ) ובנה הו צ'י יון ,
הם דמויות כל כך מעניינות ולא רגילות ,
רואים את הדומה בין האם לבן ,רואים את השונה ומרגישים את האהבה בניהם למרות הדברים המזעזעים שעשו ,
אך צ'י יון תמיד ידבוק לצד אימו ויתמוך בה ,לא משנה מה זה אומר .
וסו היי תמיד תחשוב על בנה ,איך לתת לו חיים טובים יותר ,
אך לשניהם -אין גבולות .


דמויות נוספות שארצה לציין אלו חבריו של ג'ון ג'ה ,טה או ונאם דו .
את נאם דו זכינו לראות את הפגישה בניהם והדרך בה התחברו בה -דרך לא רגילה למדי ,
ג'ון ג'ה מגיע לנאם דו כנער ומבקש שימצא את אימו ,נאם דו לוקח את כל כספו ולא חוזר אל ג'ון ג'ה ,אך הנער הצעיר לא מוותר ורודף אחרי הנוכל ,הנוכל מבין את הפוטנציאל בנער והם נהפכים לשותפים .
נאם דו הוא העוזר לנוכל הראשי ג'ון ג'ה,זה שמברר את הרקע על ה"קורבנות" ומוצא עבודות.את טה או נגלה כיצד הכירו במשפט שזרקו פעם אחת בסדרה ,לא מעבר לזה ,
טה או הוא הגאון במחשבים של החבורה התפקיד שלו הוא לבצע את כל הקטעים הטכנולוגיים
לדוגמה: לחסום מצלמות אבטחה ,להתעסק עם רמזורים ועוד.. 



אז מה הדעה שלי על הדרמה ? בקצרה -דרמה מומלצת מאוד !
אני לא יכולה לתאר  כמה הדרמה הזאת חדישה,מדהימה ומעניינת .
מרגישה שאף פעם לא ראיתי דרמה כל כך טובה כמו זאת (טוב יש גם את W )
בתור מעריצה מושבעת של מינהו אני רואה כל דבר שהוא משחק בו ,ובכל סרט ,דרמה ,פרסומת שהוא מופיע בה -אפילו כניצב
מדהימה . 
כמו שאמרתי זאת אכן הדרמה האחרונה של לי מינהו לפני גיוסו לצבא
אבל,
לפני שיתגייס יצא סרט שהוא ישחק בו בתפקיד ראשי בתור יי סאן .
השם של הסרט החדש הוא "
Bounty Hunters" והוא יהיה בזאנר קומדיה ואקשן .
אז עכשיו אני מרשה לבכות מגעגועים למינהו ...
דבר נוסף שאציין לפניכם -שמדהים בדרמה הזאת , זה המוזיקת רקע והשירים ,גם אחרי סיום הדרמה אני לא מפסיקה לשמוע את הפלייליסט של הפסקולים .
המוזיקה סוחפת אותי בחזרה לעלילה /יקום מקביל והמחשבות שלי הולכות לכלכך הרבה מקומות ,
שבזמן האחרון כשאני כותבת זה מה שאני שומעת
אחד האהובים עליי זה 


מודה אני שומעת את זה גם בריצות 

לבסוף אני מדרגת את הדרמה
10/10 

אז אני רוצה לשמוע מה לכם יש להגיד , 
ראיתם את הדרמה הזאת?מה דעתכם עליה אם כך ?
ואם לא,האם תצפו בה ?



תגובות

  1. במילה וואו
    אחת הדרמות המדהימות
    מבאס אותי שחסרים לי פרקים ראשונים 1-5 ואין איך להשלים.
    דרמה מצחיקה, סוחפת, מרגשת ונוגעת.
    נהנית מכל רגע
    אכן, 10/10 גם עבורי.
    חייבת להקליט את הפרקים הראשונים
    אשמח לקבל תגובה בנושא

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אחת הדרמות הטובות להשנה!
      ויש באינטרנט שפע של קישורים לצפייה ישירה או הורדה של הדרמה(:
      חבל שלי מינהו מתגייס ולא נראה אותו על מסך הטלווזיה בתקופה הקרובה..
      תודה רבה על התגובה אני מאוד מעריכה את זה

      מחק
  2. עבר הרבה זמן מאז שהעלית את זה אבל גם אני חייבת לציין שזאת אחת הסדרות הטובות ביותר בקיי דרמה אם לא ה
    זאת הקיי דרמה הראשונה שראיתי והיא תמיד תהיה האהובה עליי

    השבמחק
    תשובות
    1. עבר זמן ואני עדיין חושבת שזאת הדרמה הכי טובה אבר ,
      ממליצה לך את "אמונה" של לי מינהו, היא הייתה הדרמה השנייה שלי והיא מדהימה

      מחק
  3. אחת הקיידרמות המדהימות!
    והעובדה שהזכרת גם את w😍
    כתבת מדהים

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת!!עד עכשיו לא ראיתי משהו שהתעלה על זה
      ואו W מיוחדת במינה, אני אעשה ריוואטצ'
      ותודה רבה !!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת