טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)



קימצ'י טוקבוקי זה הדבר האהוב עליי להכנה!
עומס של תקופת מבחנים או עומס של לימודים, עשר דקות בלי התעסקות ויש לי ארוחה טעימה ומשביעה. 
זמין עבורכם ריל הדרכה באינסטגרם שלי  1999neai .
אז מה המנה הזו בכלל? זו מנה של עוגות אורז חריפות, מאכל שנפוץ כאוכל רחוב בקוריאה.

הטוק עצמו עולה שלושים שקלים+- לשלוש מנות, גוצ'וג'אנג זה שלושים שקלים גם כן אבל נשאר הרבה זמן והשאר תמיד אצלי בבית . את כל המצרכים האסייאתים אני רוכשת בירושלים באחת מהחנויות במדרחוב (יש שלוש צמודות אחת לשניה) ויש גם את החנות במחנה. אם ירושלים רחוקה לכם אני מודעת לזה שיש סופר אסייאתי באשקלון, תל אביב ובטוחה שיש עוד כמה..
תגיבו לי איפה אתם גרים ואעזור לכם לחפש סופר כמה שיותר קרוב .

 עוד משהו שחשוב לי להגיד בוודאות משהו כאן לא מדוייק כמו המתכון המקורי
 אבל לטעם הישראלי שלי זה מעולה ואני מרוצה,  אז נעשה קימצ'י טוקבוקי בסטייל נאי !

מצרכים ליחיד :

ג'וצוג'אנג- כף אחת 
רוטב סויה -כפית וחצי (לפי הטעם) 
גוצ'וגארו - חצי כף (אופציונלי) 
קימצ'י -שתי כפות (אני משתמשת מפחית)
חמאה לא מלוחה- כפית (אופציונלי)
גבינה (אופציונלי)
חבילה אחת של טוקבוקי 

ואם בטעות יצא חריף מידי ניתן להוסיף דבש וזה חריף מתוק טעים מאוד .

שומשום/בצל ירוק לפיזור בעת ההגשה

כלים: 
מחבת עם דפנות מעט עמוקה
כף מדידה 
כוס מדידה
כף לערבוב


אופן הכנה: 


נתחיל בשתי כפות קימצ'י במחבת עמוקה כמו בתמונה, נוסיף גוצ'וג'אנג,
גוצ'וגארו וסויה ונערבב לאיחוד . 








נשים כוס וחצי מים פושרים  ניתן לזה להתחמם ואז נוסיף את הטוקבוקי . חשוב שהמים יכסו את העוגות אורז (טוקבוקי) ואם יש צורך הוסיפו מעט מים חמים. 
נחכה כמה רגעים עד שזה יגיע לרתיחה נערבב ונטעם, נוסיף את החמאה.  זה מוכן ברגע שזה מצטמצם בצורה שמזיזים את הכף והמחבת נגלת כמו בתמונה והטוק צריך להיות מאוד רך. 



במידה והתפקשש ויצא חריף מידי לטעמכם, בדרך כלל זה קורה לי עם אורחים אני מצילה את התבשיל בלשים דבש/סוכר
ואז יש לנו מנה חדשה או להוסיף מוצרלה זה מאזן מעט. 
את הגבינה נוסיף בסוף הבישול, נוריד מהגז נשים את הגבינה ונכסה עם מכסה עד שהיא נמסה, עניין של שלושים שניות. 

אם בא לכם צורת הגשה יפה הוסיפו שומשום לבן מעל/ בצל ירוק קצוץ. 


באמת שזו אחת המנות הזריזות ובקושי מוציאים כלים כי הכל במחבת אחת ! 

מקווה שתנסו ואם תאהבו תגידו לי ! 







תגובות

  1. תרגישו חופשי להגיב! אני מאוד שמחה לשמוע דעות ושאלות (:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת