לידתה של יפיפה וחזרתו של משחק קיטשי

אזהרת ספוילר 

אני חושבת שאני לא אדם שלם אם אני לא באמצע או בדיוק מתחילה דרמה.
מהסיבה הפשוטה שזה נותן לי שמחת חיים מטורפת, בטח הרבה מכן שקוראות את הפוסט מסכימות איתי על זה.

אז בעבר עשיתי פוסט שמדבר על מוטיב דרמות, מה חוזר תמיד בכל דרמה. ומודה שזה קצת כיף לי להיכנס לזה ואז נשפכת כוס מים ואני צורחת על המסך ואז אומרת בקול "עכשיו עכשיו הוא בא עם ג'קט" 

אז אחת הדרמות שאני רואה היא "לידתה של יפיפה", כמובן שבזמן האחרון אני חורשת את הנטפליקס כי זה פשוט הכי קל לפתוח וזמין בכל מקום. 
אז בטח אתם תוהים מה הסיפור? מה הדרמה? (קדימה קדימה גשי לפואנטה) 

אז ככה, 

אישה בשם סה גום רם היא אישה נשואה, שמחה בחלקה, אשת בית פול טיים ובעיקר קלמזית. 
בתחילת הסדרה יש מישהי יפה שאנחנו לא יודעים מי היא שצופה בריאלטי שבה סה גום רם מבקשת לעבור ניתוח פלסטי מקיף ובעיקר כדי להיות רזה ושווה בשביל בעלה שעובד בארה"ב. 

עכשיו... יש כזה סיפור מאוד מרגש והיא אישה שמנה ונופלת אז כמובן שתיפול לתוך קערת דגים וכמובן שתהיה מאוד מאוד מוחצנת . (אנחנו עדיין בז'אנר דרמות כן? הכל מאוד מוחצן). 

ואז הבנתי . זאת הדרמה מהסוג הישן, שכל כך התגעגעתי אליו!!!!!!!! 
מהסוג של הקצנת דמויות- הקצנת משחק, זריקת כוסות מים 

אז אני לא אספר לכם יותר מידי מה קורה בתחילת הפוסט, ומפה זה "פוסט סיקור" שפונה למי שכן צפה וזקוק לפריקה של פילס בסיום. 
לכן מכיל ספוילרים 

כפי שזכור וקשה לשכוח איך הדרמה התחילה .. אז הדרמה מתחילה עם השחקנית האן ג'ה סוק, שמגלמת את סה גום רם, במשחק מאוד מוחצן, מוצג לנו סיפורה של גום רם.
אישה, עכרת בית שכל הזמן נופלת ואנחנו רק רוצים לבכות על כמה מרירים החיים שלה. 
פרודה מבעלה (שיחיה איזה חתיך) שגר בארה"ב מנסה להגשים את עצמו, בזמן שהיא עכרת בית בבית הוריו.
מבשלת, מנקה ומתנצלת על ה כ ל. 
החיים שלה מרירים מבחינתה נטו בגלל שהיא לא יפה.
והיא רוצה לעבור ניתוח פלסטי בתוכנית כדי להיות SUPER HOT לבעלה שהוא אם לא אחת הדמויות המעניינות לי קאנג ג'ון . 

עכשיו אם הגעתם לכאן, בטח סיימתם את הדרמה ואתם מחפשים סיומת כלשהי.
אז אנסה לנסח את מה שאני הרגשתי וקצת לנתח את זה. 

הסיפור של גום רם מזעזע, זה שבעלה רצח אותה והתחמק עם זה ועוד העז להתחתן עם מי שהוא בגד איתה (צ'ה יון). 
אחד הדברים שעיצבנו אותי בכל הסיפור רקע הזה שנכלל בפרק הראשון, הוייב השולט הוא שהכל סובב על זה שגום רם לא במודל היופי ואם תשתנה אז הכל יהיה טוב.
ואז נשמתי עמוק ונזכרתי שזאת דרמה וכל הכיף שזה מוחצן ורומנטי ומאוד מאוד תמים בהרבה מובנים. 
(לדוגמה, אהה החזקנו ידיים זהו חייב להתחתן עכשיו)

בפרק השני או שלישי אני כבר לא זוכרת, אחרי שהתחננה לטא-הי לניתוח מקיף, הפלא ופלא לא הכל מסתדר לה כי היא יפה ועדיין מאוד קשה לה .
כיאלו ברור שיהיה לה קשה- בעלה בגד בה, המשפחה שלהם נוראית אליה, היא נפלה מצוק, טבעה, איכשהו משכה את עצמה והלכה ברגל לטא הי. 

QUEEN 

בתור אחת שצופה אדוקה משנת 2012, אני שמחה לאזן פה ושם עם הסוג הזה- שמזכיר בטירוף את אהבה מופלאה (שיצא האמת ב2011 אבל אותו סגנון).  
ההתרגשות מנשיקה, מלהחזיק את היד ומלהביט לאותו כיוון- that's the stuff

דרמה קלילה, סוחפת, סיפור שמשתלב בתוך עצמו .
בשונה מדרמות ישנות, הדמות הנשית אכן מתפתחת. ברגע שהיא הבינה שהפנים היפות לא מספיקות בשביל לקבל צדק, היא מתחילה להילחם. 

מה שהיה חסר לי זה קצת יותר עצמאות מגום רם, הרגיש שהיא מאוד תלויה באהבה מתחילת הסדרה ועד סופה.
מסקרן היה לראות אם הצדק היה העיקר שבוער בעיניה, כי וואלה -היא סבלה לא מעט .

אה וכמובן, המוטיב הידוע - הכינוי. כינוי שבהתחלה נשמע הגיוני ואז פשוט לא? 
לא הבנתי למה שרה ממשיכה לקרוא לטא-הי רופא ... מישהו יכול להסביר לי את העניין? בכל מקרה זרמתי.
 





מפה זה מעיף אותי ישר לאופי הדמויות, אני מרגישה שהדמויות המצוינות שחייבות להיות בכל דרמה כזו הם...: 

הרשע- רשע, חתיך, ללא רגשות, הפכפך (שחקן מאוד יפה לא אשקר-דמות נוראית) 
האישה המבאסת- האישה שתמיד נדחפת לנו והורסת את העלילה בין זוג,צ'ה יון אהמ.. זאת שתמיד כלום לא מספיק לה ותמיד רוצה את מה שאין לה? דמות מעייפת בחיי, רק רציתי ששרה תתנקם בה ושתעוף מפהה
האולט רשע- בואו נדבר רגע על מין היוק.. בחיי איזה מעייף הוא, הוא לא קולט שלאף אחד אין חשק להיות בסביבתו? טוב נו הוא קולט בגלל זה הוא כזה לא נחמד .
האביר על הסוס הלבן- טא הי הוא האביר על הסוס הלבן אבל יש בו חלק שלא בטוח אם הוא מאוהב או לא אז זה קצת מייחד. 
גום רם- אני חושבת שניתן לה קטגוריה משלה, היא סבלה הרבה. 
הדמויות שזורקים מצד לצד- אמא של גום רם וחברה שלה שאף אחד לא מתייחס אליה. באמת שרה, היא נשארה לצד אמא שלך- זרקי לה עצם, משהו .

יש לי ווידוי, אני ממש אוהבת את כל הקטע של הסבתא העשירה שלא נותנת לזוג להיות ביחד ומאיימת על הבת.
חיה בשביל זה, אני אדבר עם סבתא של חבר שלי שתעשה לי קטע (לא באמת, או שבאמת? ) 
וכל כך שמחתי שהדרמה הזאת היא 100% קיטשית 2012 כזאת 
גום רם המסכנה הולכת לעבוד במסעדה כשטא הי נלחם על אהבתה ושבור לב. YES PLEASE 
אבל אז כשאיך שהוא מין היוק שכנע אותה להצטרף אליו, כבר חיכיתי שיגמר ויהיה סוף טוב
אין לי בריאות נפש כזאת מאוזנת בשביל תרגיל כזה - נו באמתת

כפי שאתם רואים, אני בכל מקום מהדרמה הזאת
האם אני ממליצה עליה? כן 
האם כדרמה לצפות בה ברצינות? פחות 

חובה בכל בית בקצרה, מה דעתכם על הדרמה אם צפיתם? 
ואם לא, האם תצפו בה אחרי כל הספויילרים? 





 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת