יוצאים לדייט? ||רעיונות לדייטים מקוריים !







היי חברים 
אחרי המון טיולים ובניסיון מחשבה שלי איך אני לעזאזל מחברת בין האהבה שלי לטיולים לבין דרום קוריאה
לא השגתי תשובה.. 
אבל, נזרום עם זה ביחד? 
בין כל הטיולים שיצאתי אליהם, התגבש לו רעיון של למה לא לעזור לכם כמו שבלוגים עוזרים לי? 
רוצים לצאת עם אהבתכם לאיזה דייט רומנטי ויפה? 

עליי ! 
קבלו רשימת מקומות!

נתחיל מדייט לימים רותחים (שנוכחים ומעיקים) , 

דייט אקווריום


החדשות הטובות שלא צריך לנסוע עד לאילת בשביל אקווריום ! 
אקווריום ישראל, ממוקם צמוד לגן החיות התנכי , כפי שכבר ניחשתם 
בעיר בירתנו ירושלים !
באקווריום יש שלל דגים יפיפים, מקומות לשבת ולצפות בהם, מנהרה קטנה שהם עוברים ממש מעלינו. 
מאוד קשה לי לשים במילים כמה זה חוויתי עם בן זוג,
קראנו על הדגים, התעניינו, שאלנו, צחקנו על כמה (ומתחביבו לדובב אותם). 
תדמיינו את זה , שניכם הולכים יד ביד באור כחול שנובע מכל האקווריומים מסתכלים על הדגים השונים והעיניים שלכם נפגשות . (מכניסה מוזיקה של LOVE IS THE MOMENT).

 

והשיא, הכרישים היו שניים שלושה וההיכל עצום ! אפשר לשבת בקרבה או במדרגות העץ ולדבר ולדבר ולהנות מהיופי שלא נגמר.

וגם מה יותר כיף מירושלים? אחרי בילוי מעמיק תמיד גולשים למחנה יהודה
אולהלה מחנה יהודה, אהבתי לאוכל לא מפסיקה לרגע. 

כשהייתי בצבא אירגנתי לדרג הפיקודי טיול בירושלים וכמובן, היה סיור טעימות. אני חושבת שזה היה הרגע המשמעותי בחיי שהבנתי את המשמעות של לחלוק. קונים ה מ ו ן אוכל אבל מנה מכל דבר וחולקים. 
יש כלכך הרבה מטעמים שחבל לאכול משהו אחד.. 

התחלנו מפיש אנד צ'יפס (מוסריות היא לא אנחנו..)
ומשם אכלנו חצ'פורי ואז קנינו קפה טעים וכנאפה. 

סה"כ זה דייט שמשלב את כל מה שטוב בחיינו , אווירה רומנטית+ אוכל. 
וגם אם לכם נמאס מדייטים של מסעדה או לשבת איפשהו, זה שינוי מרענן ושילוב מושלם.

וזה עדיין בלוג שעוסק בקוריאה כן?
אז ממש ליד מחנה יהודה יש סופר אסיאתי, התפנקתי בכמה אוצרות 


מיקומים: אקווריום ישראל דרך אהרן שולוב, ירושלים
מחנה יהודה
וסופר : בלאגן, 
אגריפס 47, ירושלים

ונעבור לדייטים כשרוצים לנשום קצת אוויר ויותר מזה מתאימים לימי קורונה!

קטיף תותים 

א מ א ל ה איזה טעים, באמת תשכחו כל מה שהכרתם. תותים טריים היישר מהשיח זה game changer רציני.

בכניסה לקטיף קונים קופסת פלסטיק שאותה ממלאים בתותים שקוטפים, ואז יש לכם זמן לא מוגבל לשהות במתחם. 


לקטוף תותים, לשתות משהו נחמד בעמדה שיש, לקנות דבש (יש עמדה של מוצרים כמו דבש שמן זית ועוד) 
ואם אתם מגיעים עם ילדים, יש מקום לפעילויות ורכבת שעושה סיבוב באזור.

ולצערי גם גמל..

המקום באמת מושלם, אבל לגרום לגמל מסכן לעמוד כל היום במקום כשמסביבו סורגים ומליון ילדים שונים עולים עליו
נשמע פשוט לא סביר ... (מקווה שלא תתנו בזה יד) .

אבל סך הכל, הקטיף היה מדהים, וצילמנו הרבה תמונות ובעיקר צחקנו. 
אחר כך הלכנו קצת לאזור המטעים וישבנו שם פותחים פיקניק שלא מבייש אדם (חשוב חשוב שלא תשבו על המטע ! זה הורס את היבול) 

 ולאוהבי השופינג, צומת בילו שנייה וחצי משם ! 

מיקום: משק בגבעה, כביש 40 גדרה.


לטרון

יותר מהחצר היפיפה והמנזר העוצר נשימה . יש בימי שבת שוק רוכלים מהמם עם מציאות מושלמות.
אם אתם אוהבים את הקישוטים של קריסמס ראיתי שמוכרים הרבה אחרי דצמבר וגם תכשיטים יפיפיים.
בתוך המנזר (שנקרא גם מנזר השתקנים- ערך ממש מעניין ממליצה לקרוא)  כמובן נגלת החצר היפה והשקטה ונמצאת חנות מזכרות המוכרת יין. 


אלון קנה לי יין קברנה סובניון כי הוא האהוב עליי והחלטתי שאני אפתח אותו ברגע שנעבור לגור ביחד(בנתיים הוא יושב בשקט בתוך הארון מחכה שזה יקרה). 

לאחר סיבוב קצר באזור עלינו אל האזור של עצי הזית עם סלסלת פיקניק(כמובן) והשקפנו אל הנוף.
עכשיו הסלסלה אחת היפות, ומה שיותר יפה זה מה שהבאנו לאכול. 
הבאנו חומוס ומלא פיתות , מושלם . 
יום שבת, אוויר נעים, נוף מושלם , אוכל לא מתוחכם יותר מידי וטעים .


יום כיף בשדה חיטה

אני חושבת שאחד הדברים שחוזרים על עצמם בדייטים שלי ושל בן הזוג שלי זה פיקניקים 
הטרנד התחיל עם תחילת הקורונה וברגע שטייקאוואי נהיה מבאס ולא מרגש בכלל. 

לקחתי את הסלסלה האהובה שלי, אלון היה אחראי האוכל ולא איכזב בכלל. 
רוב הזמן אנחנו שוכחים שמיכה לשבת עליה ויושבים על שקית שמצאנו ברכב.. אבל כשאנחנו כן זוכרים אז זה מוסיף ממש לאווירה .

אבל העיקר שאנחנו ביחד! 

אז הדייט האחרון שלנו בסאגת הפיקניקים הייתה בשדה חיטה מרשים,

בטיול האחרון שהייתי בו גיליתי שהמקום שהכי מרגיע אותי זה שדות גבוהים שהרוח מזיזה את כולו.

ולכן היינו חייבים ללכת לאחד ולצפות בחיטה זזה ממקום למקום, ופשוט לנשום ולהרגע מהשבוע עבודה עמוס שחווינו. 


ואם דיברנו על מקום שמח, מה המקום שנותן לכם מצב רוח או שקט נפשי? 

יש לכם רעיון לדייט שלא חשבתי עליו? שתפו אותי בתגובות!

אוהבת ונתראה בפוסט הבא 

נאי 




תגובות

  1. איזה כיף! עושה חשק

    השבמחק
  2. וואלה, ירושלים מפתיעה לטובה. רעיונות מעולים 💓

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שעזרתי! ולגמרי יש אוצרות בירושלים💕

      מחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת