בריונות בקייפופ וקצת מעבר בחיינו


היי לכולם 
החלטתי לדבר על משהו שבאמת מטריד אותי,
אז במידה ויש לכם טריגר מכל דבר שקשור לבריונות, ממליצה לשקול את הקריאה. 

 יש שיגידו כי הנושא עבר והתרחש לפני כמה חודשים ואינו רלוונטי יותר. 
אך זה לא משהו שאני יכולה לתת לו לחלוף בלי לדבר עליו, ויותר מזה- הוא לא בדיוק עבר, מינה עדיין פותחת ומדברת . 
אני אפרט על המקרה ואקשר אותו לחיים הפרטיים שלי.. 
בנוסף לאחר החשיפה של מינה עוד ועוד איידוליות יצאו וחשפו את המצב שלהן .

למקרה שאתם לא מכירים, מינה, איידולית לשעבר מAOA פירסמה גל תמונות באינסטגרם שתיארו מצוקה וצלקות מעברה בלהקה .
היא סיפרה שבמשך עשור היא חוותה בריונות וזלזול עמוק מצד ג'ימין, במיוחד לאחר מות אביה כשהייתה במצוקה .
 היא סיפרה שג'ימין דחפה אותה לארון וצעקה עליה שהיא מורידה את המוטיבציה של שאר חברות הלהקה בזמן שהתאבלה.
 אני אצטט חלק מההודעה שכתבה : 

"לעבור בריונות? התעללות מילולית? אני בסדר עם כל זה, אפילו שזה השאיר צלקת. אני והאוני (כינוי לבת שגדולה בגיל)  הזו (ג'ימין) היינו צריכות לנסוע באותו רכב לאחר מכן, אז פשוט לקחתי כדורי הרגעה וכדורי שינה כדי להרדם. הייתי צריכה לעשות את העבודה שלי נאמנה, אבל הרגשתי שאני נהרסת באיטיות. בכנות, ניסיתי לשים קץ לחיי בעקבות האוני הזו..... 
.....נמאס לי מכל זה ואני עייפה מזה. בדיוק כפי שהמשתמשים הללו אמרו, אני לא יודעת מי אני. אני לא יודעת מה אני עושה. אני שונאת את עצמי. אני לא רוצה להקשיב לעצמי. אבל זה לא שנולדתי כעצמי כי רציתי. יש לי פה וגם ידיים, אני לא מסוגלת לשלוט בעצמי כרגע. אני חייבת להשאר בחיים למען אמא. אתם לא צריכים לרחם עליי או להביא לי תשומת לב… אולי פשוט תוכלו לתת לי… לחיות? אני מבינה שזו אשמתי."

המכתב הזה עורר דאגה ענקית בקרב המעריצים שלא הפסיקו להשאיר הודעות תמיכה בעמוד שלה ולתייג את כל האחראים בנושא בתקווה שאולי הם יתנצלו . 
לאחר כמה שעות של לחץ פורסם שג'ימין (בכמה שההתנצלות שלה הייתה מפוקפקת) הגיעה לבית של מינה והתנצלה ואחרי כמספר שעות הוכרז שהיא פרשה מהלהקה.
גם איך היא התנצלה? 
ג'ימין הגיע לדירה של מינה עם "צבא" של הלהקה והמנהל שלהן- לדעתי היא דאגה שיהיה מי שיתעד ויתן לה גב.לפי תיעודים מהאירוע, ג'ימין במקום לשמוע את הצד השני ולנסות להבין מה היא עשתה לא נכון ואולי להסביר מה קרה מהעיניים שלה ולהגיע למקום כלשהו, עשתה בדיוק ההפך. 
היא הקימה מהומה בבית של מינה, לקחה סכין מהמגירה ואיימה שתהרוג את עצמה.
חייב לציין שכפי שהבנתם, הפוסט מוטה לכיוון של מינה - בעיקר משום שהיא זו שמהווה מקור מידע לסיטואציה.


קשה לי לא לקחת את זה למקום אישי..
ואני מרגישה שהלב שלי יוצא אל מינה ואני באמת מזדהה איתה ובטוחה שעוד רבים.
במהלך השנים, נתקלתי כמו כולם- בהרבה אלימות .

הקושי הזה בלהבין אחד את השנייה ולהבין שגם אם אנחנו לא נסתדר-אנחנו לא חייבים להיות חברים ובקשר מטורף. 
אני חושבת שאם אנתח רגע את כל השנים שעברתי ובכל הסיטואציות שנתקלתי בהן  המושג חרם אף פעם לא יעלם, באף גיל, הוא רק משנה צורה. 
יש אנשים שלוקחים את זה למקום שהוא לקדם את עצמם חברתית בכך שישמידו בן אדם אחר ויש כאלו שלא מבינים מה זה אומר שיש מישהו שלא באותה אג'נדה כמוהם וזה לא נוח להם. 

אחזור שוב למקרה של ג'ימין ומינה- בשביל לבסס מעט את ההתנהגות של ג'ימין. 
מעריצים החלו לחפש הוכחות ואו רגעים שבהם ג'ימין הביעה חוסר רגישות. 
זה נבע באופן פומבי בראיון שנערך, מינה שיתפה על מות אביה. מינה התפרקה לגמרי ,בזמן שג'ימין ישבה בצד וסידרה ציפוניים. 


עכשיו, קשה לי גם לשפוט את ג'ימין, התגובות הנוקשות שהיא חווה אחרי עשור של אהבה ושל ראייה מהצד שלה שהכל בסדר. 
ומצד שני יש משהו מעוות מאוד בהתנהגות הזו, להתקרבן ולהיתמם באופן מוחלט כשמולך יושבת בת אדם שפשוט סובלת. 
מינה הבינה שיש לה נשק כנגד ג'ימין ויש לה קהל. במקום להמשיך לסבול בשקט החליטה להוציא לאור את כל המתרחש.

ולבנתיים קשה לי לקחת צד באופן חד משמעי, העולם הזה של הרכילות והאיידולים מעורפל מאוד ומחושב מצד החברות כך שאי אפשר לדעת. אבל אל תשארו אדישים ותמקדו את האנרגיות שלכם בלהוציא הודעות תמיכה למינה. בקשר לג'ימין - כרגע אני מתעלמת מקיומה. 
ואם אתם חווים משהו כזה תשארו חזקים, ואל תתנו לאף אחד לשבור אתכם ! יש את המספרי טלפון לתמיכה נפשית של ערן 1201 . 
אך חשוב לי להגיד בתור אחת שעברה התנהגויות דומות, כל מה שקורה בחיים קורה מסיבה ומעצב אותנו להיות חזקים יותר, היחידים שיכולים לשלוט בעתיד שלכם זה אתם ! אתם לרגע לא במצב של חוסר אונים, תמיד יש עם מי להתייעץ ולבסוף האמת תמיד מתגלה . 

אוהבת המון , נאי !


בנוסף, אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות, אני מאוד אוהבת לקרוא תגובות על פוסטים



תגובות

  1. נושא כל כך חשוב לדבר עליו! לבריונות אין גיל, אבל ברגע שהיא תהיה בתודעה נצליח לגבור עליה ❤️

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת