מאוורר, שיא החום וקורונה -טיול במצפה רמון




איי מצפה רמון, הטיול הגדול שלא ציפיתי שיהיה שם. 
היה מצוין, כן? 
יום אחרי שגזרתי חוגר וצעקתי לעולם אני אזרחית ,נסענו אני ובן הזוג שלי לחופשה של שלושה ימים במצפה רמון. 

כמובן, שאפשר תמיד לבכות למה הקורונה גרמה לי לבטל את הטיול הגדול.. 
אבל, אנשים מתים שם בחוץ- אני לא אבכה על טיסה שהתבטלה. 

כבר תקופה רציתי לנסוע למצפה רמון, צפייה בכוכבים היא תמיד משהו שמרגיע אותי, וזה הרגיש לי שזה יהפוך את המעבר מהמסגרת הצבאית לאזרחות בצורה חלקה . 
אני זוכרת את היום שבו הבנתי כמה שמי הלילה מרגיעים אותי, ובמפתיע -זה היה במטווחים בטירונות ! 
באותו היום הייתי לחוצה בטירוף, לא היה בי שביב שחשב שלירות בנשק זה מגניב, ופחדתי שמישהו יפצע ביום הזה שפשוט לא הצלחתי להחזיק נשק טוב מרוב הדמעות ששטפו את פניי. 
אז היום הזה הלך לאט, ובאמצע הייתה סופת חול שבכלל נחנקנו ממנה. 
בלילה ,ואו -  אמצע המדבר , כל הכוכבים בשמיים , לקחתי נשימה עמוקה והרגשתי שלווה בטירוף. 
הלוואי והייתי מגזימה אבל זאת הייתה אחת החוויות הטובות שהיו לי. 
ואז יריתי כמו תותחית על מהחלל , והסיוט הזה נגמר.
אחרי החוויה המתקנת הזו, לא הייתה לי בעיה בכלל במטווחים. 



אז כן, מצפה רמון ! 
בדרכנו למצפה, עשינו את המסלול עין עבדת, והיה מהמם- וכל כך ח ם 
בגלל הקורונה הזמנו כרטיסים וכל המסלול היינו עם מסיכה על הסנטר וברגע שהיינו ליד אנשים חבשנו אותה. 
better safe then sorry 
הגענו למפל עם זרימה חלשה אבל לגמרי יפיפה, ישבנו קצת לידו וחזרנו לרכב. 
בהליכה מהירה סיימנו תוך 20 דקות, אבל התיישבנו בצל שמצאנו ונהנינו מהאווירה. 

 לא יכולנו לעלות לתצפית באופן רגלי, עלינו עם הרכב לשם, ואני חייבת להגיד לכם. 
אל תפספסו את התצפית למעלה- היא לא משתווה לנוף שרואים מלמטה. 
העמק יפיפה ומשתרך למרחק, ואפילו ניתן לראות חיות ממרחק נינוחות במקומות שבני אדם לא מגיעים אליהם. 


  


משם, נסענו לשדה בוקר, למעדנייה בשם "הכנענייה" - ו א ו . 
אני מגדירה את עצמי כ-פוודי. זה אומר שאם לא טעים לי אני על גבול הדיכאונית. 
 כל המצרכים  סופר טריים, הלחם אוורירי ופשוט שלמות.
סנדוויץ' שלא כדאי לפספס בואו נגיד את זה ככה. 
לזוגות שבנינו, יש אווירה משפחתית וחמימה. שירותים נקיים (זה חשוב אם עברתם כמונו נסיעה ככ ארוכה לשם) אני ממש אוהבת שיש אופציות בתפריט ואז כל אחד מזמין משהו אחר ומתחלקים. 
עשינו את זה בתה הקר, והתה שלי הגיע פשוט אינסטגרמי להחריד, וגם טעים. 
לקראת סוף הארוחה לא נגעתי בתה, בגלל הסיבה הפשוטה שהפרחים גרמו לי להתעטש,
אז רק אחרי מספיק שכנועים ומספיק תמונות הוצאתי את הפרחים ושתיתי את התה. 
אני הייתי בטוחה שצילמתי את הסנדוויצ'ים- אבל מסתבר שלא. 
אז נסתפק בתמונה של התה שגורם לאפצ'ים? 



ביום השני קמנו מוקדם בשביל להיות בבריכה בלי אנשים - ממליצה מאוד בזמן עידן הקורונה לנסות לסדר את הטיול כפי שנראה לכם בשעות שבהם יש פחות עומסים, התייעצנו עם הקבלה ועם המציל בבריכה לגבי מתי לקבוע ארוחות, מתי ללכת לבריכה, מתי לצאת למסלולים ועוד.. 
ובתכלס, הכי כיף לשחות בבריכה ריקה! 

אחרי השחייה הלכנו ישירות לארוחת בוקר ענקית (כי כשאתה במלון ויש בופה אז מפוצצים את הצלחת ) נסענו לראות את המכתש מלמעלה , וכשישבנו שם הבנו שבא לנו ממש ללכת אותו. 

אז ירדנו להר המנסרה, וזה פשוט היה רעיון מצוין! 
לא היה אף אחד בסביבה, כל המסלול למעלה היה ריק לחלוטין והיה שקט מטורף שבפסגה ישבנו עם עיניים עצומות להקשיב לשקט. 
שקט מרגיע ומנקה מכל הדאגות של היום.
.
.
.
 היה לי ממש חם 
 אז הדלקתי מאוורר קטן שעשה מלא רעש (זה יותר טוב מלמות מחום !!!!) וחבר שלי התבאס עליי פיצוצים. 
אבל אני ניצחתי את התחרות מבטים אז המאוורר נשאר ושנינו נהנינו 

יותר מזה שהמסלול קליל ממש ופשוט עולים במדרגות עץ בנויות, לאורך העלייה יש שלטים שמסבירים על למה האבנים בצורת מנסרה ועל ההיסטוריה של המקום. 
והאם סיפרתי לכם על הפסגה המהממת? רואים למרחקים והשקט המהפנט עם הנוף המרהיב. 
אז במקרה ומתחשק לכם, מסלול עשיר בנוף ,קליל עם מדרגות עץ ולוחות מידע.
הר המנסרה מתאים בול!


בשביל למלא את הבטן הריקה , נסענו למסעדה טבעונית מדהימה בשם מאונה, הזמנתי המבורגר עדשים ושייק- וזה באמת ההמבורגר הטעים שאכלתי. 
בדרך כלל קצת קשה לי עם תחליפים, אבל זה היה מצוין!!
גם האווירה במסעדה הייתה מדהימה, חוץ מהמסעדה יש המון מוצרים אורגניים מוצעים למכירה וקשה לבחור. 
בסוף הארוחה צריך לפנות את הצלחת ולשים את בקבוקי הזכוכית במגש שמוגדר כמחזור.
אחרי הרבה אוכל שכולל ג'אנק ,התחשק לנו ארוחה שכל כולה ירקות ,חד משמעית זה היה המקום המושלם.

ובערב ישבנו בהר גמל, עם דובדבנים ושוקולד וצפינו בכוכבים שותים יין. 
אז מה לדעתכן הערב הכי רומנטי בעולם? 
אצלי זה תמיד יתחיל עם כוכבים והבונוס שלי זה שוקולד. 
בבוקר של היום האחרון חזרנו לנקודת תצפית, לראות את הנוף ואז המסע שלנו במצפה רמון הגיע לסוף.. 
הלוואי והיינו מטיילים יותר, וגם איזה כיף שהספקנו לפני שיגעון הסגרים שהגיע אחרי.. (הטיול התרחש באוגוסט- כןכן לוקח לי הרבה זמן לכתוב פוסט.. )

לסיכום, אחרי שכל השיגעון של הקורונה ירגע , קחו מסיכה, בקבוק מים (רצוי הרבה) וכובע וצאו לטייל בארץ המדהימה הזאת. 
תחשבו חכם על שעות, מתי אין עומסים, מתי לא חם 
והכי חשוב לבוא במצב רוח טוב, ללכת עם אנשים שאתם אוהבים ולנסות להרגיע את הנפש מהמציאות הקשוחה הזאת. 

והכי חשוב, מה הטיול שאתם רוצים לעשות? הייתם במקומות שתיארתי? פיספסתי משהו מושלם ? 
תכתבו לי בתגובות למטה! 
בנוסף, אל תשכחו להירשם לבלוג ! בראש העמוד (:

תודה על התמיכה!

אוהבת המון, נאי .


תגובות

  1. אחלה בלוג!
    אני מחכה לסוף הקיץ לצאת לשביל ישראל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה(:
      ותהנה בשביל ישראל נשמע מדהים !!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת