קוסמטיקה קוריאנית מומלצת

בשנה האחרונה נשארתי נאמנה עם השגרת טיפוח שלי. פשוט עובדת לי ופשוטה ואני מצליחה לשמור על הרוטינה די בקלות. 
אז אני מכורה כל כך למוצרים שלי ובקרוב ממש אתחדש במוצרים חדשים. לכן, למה שלא אמליץ לכם על מה שאני כל כך אוהבת? 
מקווה שתתחברו גם אתם !

חשוב לציין שיש לי עור פנים יבש ורגיש, אני מחפשת בעיקר לחות חזקה כדי להתגבר על אדמומיות של יובש. 
לעור פנים שומני או נטייה לחצ'קונים פחות יתאים לטעמי כי זה יעודד עוד חצ'קונים .
אני בעיקר קונה בסופר פארמים למינהם או בIHERB כשזה מוצר של חברה שלא מגיעה לארץ עדיין. 

יש לי קוד לIHERB שמזכה אתכם בקנייה הראשונה בהנחה, DXV0550 או אתם יכולים לעשות שופינג דרך הקישורים שאני מצרפת.

אז נתחיל מצמד המוצרים הראשון,


שילוב פשוט הכי מדהים שהשתמשתי בו, הסרום זהב בשילוב הקרם גלואו מייצר אפקט של עור חלק כמו זכוכית וקלין גירל וייבס רציני. שניהם מאוד קלילים על העור ומרעננים .
אז בגלל שזה מרגיש קליל על העור אני שמה את זה בלילה ובבוקר קמה לפנים פשוט עם גלואו מדהים. 
אני קודם שמה סרום מחכה שהוא יספג ואז מניחה את הקרם פנים, במרקם ג'לי קריר וקליל . 
חשוב לחכות בין שלב לשלב אם לא הפנים פשוט דביקות ואז אני נשברת ושוטפת פנים כי זה ממש מגעיל ודביק. 
לפעמים אני מנסה את השילוב בבוקר אבל אני מרגישה שזה צריך כמה שעות עד שבאמת רואים אפקט, אז הגעתי למסקנה סופית שזה ללפני השינה.
לגבי הסרום הוא מועשר בחלקיקי זהב וחומצה היאלרונית, אני מאזנת את השימוש בו ולא הייתי קוראת לו סרום לכל יום, אבל הקרם פנים הוא יום יומי לחלוטין עבורי.


נמשיך למסיכת פנים בשביל להשלים את האפקט של הגלואו, קניתי מסיכת פנים "גלואו מסיכה מתקלפת" גם כן של סו.קו, אני משתמשת בה בעיקר לפני איפור בשביל לייצר לי מראה זוהר בפחות זמן.   
זה מעולה בבוקר לפני איפור, זה נותן אפקט טוב מתחת לאיפור ומונע פאטצ'יות. 
מזכירה שאני מתמודדת עם עור פנים יבש  אז אם את מזדהה תתנסי גם ותעדכני אותי אני ממש מקווה שהאפקט שזה עושה לי עושה גם לאחרות.  
אה וחשוב, אל תשימו את זה על הגבות, נשמע מלחיץ לתלוש מסיכה מהגבות, לא בטוחה כמה הן יחזיקו מעמד.  


קרם פנים של COSRX, הוא סמיך ומלא לחות. בוסט רציני של לחות לפנים, וגם הוא יחסית מהר, רק חשוב לא להגזים ובאמת לשים שכבה דקה אם לא זה לא נספג מהר בכלל ופשוט מעמיס על העור שכבות לחות סתם. 
אני קופצת בין לפני השינה לבוקר, כשאני שמה אותו בבוקר הוא מזין את העור ואז האיפור פשוט יושב יפה ולא פאצ'י. ולפני השינה פשוט זה נשאר על הפנים כמה שעות וקמים לעור שנראה חי. חייבת לציין שבימים חמים לשים אותו לפני שיוצאים זה לא רעיון טוב כי הוא עשיר מאוד ועדיף את הקרם הראשון שהרבה יותר קליל
גם בשבילי זה קרם עשיר מאוד, ולכן לא הייתי קוראת לו הגו טו לכל יום, צריך לדעת לאזן אותו ולא להעמיס יותר מידי לחות בפנים.
וכפי שניתן לראות, אני די מחסלת אותו.
ונקודה חשובה, הקרם היפה שלנו כאן שבאמת משנה את החיים עולה 90 שקל, אז אנא מכם אל תשכחו לשים את הקוד בצ'ק אאוט : DXV0550 
קישור לרכישת הקרם



אחרון חביב זה הקרם הגנה לפנים של ג'וסון ביוטי. אני בטוחה שכולם מכירים אותו אחרי שהתפוצץ בטיקטוק.
הוא קליל במידה יוצאת דופן, לא משאיר לבן , לא גורם לקילופים מגעילים כמו קרמים אחרים שהשתמשתי בהם. 
הוא מדוייק ולא צריך לחכות הרבה אחרי השימוש בו עד ללשים מייקאפ. 
אני מרגישה שהוא קצת פריימר כי הוא מחזיק את האיפור שלי, אבל יכול להיות שזה גם אחד מהשילובים שציינתי קודם. 
שוב, אני משתמשת במוצרים האלו כבר תקופה ככ ארוכה שחוץ מלהגיד שאני בהלם שאין לי אדום על כל הפרצוף, קשה לי לשים את האצבע על מי בדיוק השחקן המרכזי. ויש אותו באייהרב,אז ההנחה שלי תקפה עבורכם! 
ג'וסון ביוטי לרכישה בהנחה.


ולסיום, יש עוד כמה מוצרים שהתחלתי להשתמש בהם עכשיו, אני אחכה איתם קצת ואעדכן אתכם, זה משהו שנראה לכם שתרצו לשמוע עליו? 
ואם יש לכם מוצרים שאתם ממליצים בבקשה השאירו תגובה, התמכרתי לקוסמטיקה קוריאנית בסדר גודל רציני, אז זו תהיה בהחלט מצווה ! 

ואם אהבתם את הפוסט הנה עוד פוסטים בנושא !  הקליקו ~> קיי ביוטי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개